تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 - 13:46
762 بازدید
کد خبر : 208896

شیائومی سری ۱۳T را بدون دوربین لایکا در برخی بازارها عرضه می کند

شیائومی سری ۱۳T را بدون دوربین لایکا در برخی بازارها عرضه می کند

به گزارش ایستگاه خبری و به نقل از گسمارنا  هنگامی که شیائومی ۱۳T و ۱۳T Pro را معرفی کرد، این شرکت تمام تلاش خود را کرد تا دوربین‌های تنظیم‌شده لایکا خود را تبلیغ کند و دلیل خوبی هم همانطور که متوجه شدیم. به جز این که گوشی‌ها در بازارهای خاص، برند لایکا و حالت‌های دوربین

Non-Leica Xiaomi 13T series spotted in some markets

به گزارش ایستگاه خبری و به نقل از گسمارنا  هنگامی که شیائومی ۱۳T و ۱۳T Pro را معرفی کرد، این شرکت تمام تلاش خود را کرد تا دوربین‌های تنظیم‌شده لایکا خود را تبلیغ کند و دلیل خوبی هم همانطور که متوجه شدیم. به جز این که گوشی‌ها در بازارهای خاص، برند لایکا و حالت‌های دوربین مناسب را از دست خواهند داد. یکی از خوانندگان ما متوجه شد که بازارهای شیلی و نیجریه از جمله بازارهای بدشانسی هستند. مناطق خاصی هنوز تلفن‌ها را دریافت نکرده‌اند، بنابراین فهرست ممکن است گسترش یابد.

سری غیر لایکا شیائومی ۱۳T در برخی بازارها مشاهده شد
ویژگی‌های لایکا فقط به لنزها محدود نمی‌شود، تعداد انگشت شماری از قابلیت‌های نرم‌افزاری نیز وجود دارد. به عنوان مثال، برنامه پیش‌فرض دوربین دو سبک اصلی عکسبرداری را ارائه می‌کند – Leica Vibrant و Leica Authentic، درست مانند Xiaomi 13، ۱۳ Pro و ۱۳ Ultra رده‌بالا. تعداد انگشت شماری از بهینه سازی های مرتبط با حالت پرتره نیز وجود دارد.

می توان فرض کرد که این امر باعث کاهش قیمت هر دو گوشی در کشورهای مذکور می شود، اما اینطور نیست. ما یک تحقیق سریع در بازار انجام دادیم و متوجه شدیم که هر دو دستگاه تقریباً با قیمت مشابهی با همتایان دارای لایکا در اروپا به فروش می‌رسند. شیائومی ۱۳T را می توان با قیمتی بیش از ۶۰۰ یورو یافت، در حالی که ۱۳T Pro با قیمتی معادل ۸۰۰ یورو در شیلی و نیجریه به فروش می رسد.

ما دلیل این حرکت را نمی دانیم – ممکن است به دلیل برخی محدودیت های بازار یا بندی در توافق نامه شیائومی و لایکا باشد که به سازنده گوشی های هوشمند اجازه نمی دهد محصولات با برند لایکا را در برخی بازارها عرضه کند. ما امیدواریم که شیائومی وارد عمل شود و این را توضیح دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها